فرهاد افشار روز سه شنبه در جلسه ساماندهی مشارکت مردمی در پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته آمار مشخصی از تعداد نیازمندان شهرری وجود داشت که بر اساس آن به این افراد کمک مالی می شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه آمارها قدیمی بوده و نیاز به روز رسانی اطلاعات دارند باید این آمار و اطلاعات به صورت دقیق و کامل با همکاری سپاه ری جمع آوری شود.
شهردار منطقه ۲۰ (شهرری) عنوان کرد: اولویت اصلی و مورد توجه شهرداری منطقه در مورد حمایت و کمک رسانی به خانواده های نیازمند است.
وی یادآور شد: تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی در شب عید از سوی بنیاد مستضعفان انجام گرفت و به خانواده های نیازمند اهدا شد.
افشار خاطر نشان کرد: همه افراد دستفروش و نیازمند ساکن ری نیستند و برخی از آنها برای کسب درآمد به اطراف حرم عبدالعظیم (ع) و ری می آیند.
وی بیان داشت: بیش از هزار نیازمند در ری وجود دارند که ۲۵۰ نفر آنها نیازمند مطلق بوده و قادر به توانمند شدن و کارآفرین بودن نیستند.
شهردار منطقه ۲۰ (شهرری) گفت: شناسایی بر اساس دو دسته انجام می شود که یک دسته از نیازمندان قادر به کارآفرینی و صاحب شعب شدن نیستند اما دسته دوم می توانند با فراگیری و آموزش در حوزه کارآفرینی وارد حوزه کسب و کار شوند.
وی تاکید کرد: متاسفانه عمده حوزه کارآفرینی در دست افراد سوم و و منفعت طلب قرار دارد و این موضوع مشکلاتی را در این زمینه فراهم می کند.
جلسه ساماندهی مشارکت مردمی در پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و امام جمعه شهرری و همچنین شهردار منطقه ۲۰ امروز سه شنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.