محور ۱۵۰ کیلومتری قم- گرمسار که از جنوب شهرستان ورامین و بخش جوادآباد عبور می‌کند، این روزها شاهد کمترین میزان تردد خودروها است و این امر باعث شده تا اندک خودروهای عبوری از این محور، با سرعت بالا حرکت کنند و این امر موجب بروز تصادفات جاده‌ای به ویژه واژگونی خودروها شده است.

عدم استقرار دوربین کنترل سرعت و تاریکی مطلق شب‌ باعث شده تا طی روزهای گذشته چندین فقره تصادف منجر به جرح در این محور و در محدوده شهرستان ورامین رخ دهد.

با وجود مسدود شدن کلیه ورودی و خروجی‌های فرعی محور قم- گرمسار به بخش جوادآباد ورامین، همچنان تعدادی از خودروهای سبک و سنگین در این محور تردد می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود آن که این محور به دلیل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مسدود شده ولی کماکان برخی از خودروها از این مسیر عبور می‌کنند که وقوع ۸ فقره حادثه برای این تعداد تردد کم، بسیار زیاد است.

حمیدرضا تاجیک افزود: از زمان اجری طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا کنون ۸ فقره حادثه از جمله واژگونی تریلی و خودروهای شخصی، تصادف بین دو خودرو و انحراف از مسیر در این محور رخ داده که عمدتا به دلیل سرعت بالا صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: با توجه به استقرار جمعیت هلال احمر در پایگاه ثابت امامزاده عبدالله، عوامل امدادی بلافاصله در محل حوادث حاضر شده و نسبت به کمک‌رسانی به رانندگان و مصدومان اقدام می‌کنند.

تاجیک تصریح کرد: روز گذشته حادثه برخورد دو کامیون و واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری سمند در این مسیر رخ داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین از رانندگان خواست تا در صورت عبور از این محور، سرعت قانونی را رعایت کرده و از بروز حوادث جاده‌ای پیشگیری کنند.

۵۰کیلومتری از محور قم – گرمسار در محدوده شهرستان ورامین واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.