حشمت الله عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کماکان محدودیت های اعمال شده باری فعالیت واحدهای صنفی تا 30 فروردین ادامه دارد.

وی یادآورشد: پس از 30 فروردین متناسب با درجه بندی میزان خطر متوجه آنها در ابتلا و شیوع ویروس کرونا، روند آغاز فعالیت آنها اعلام و اعمال می شود.

عسگری اظهارداشت: طی روزهای باقی مانده تا آخر فروردین، در روند فشار بر تعطیلی واحدهای صنفی تغییر می ایجاد می شود و در روزهای آتی به تدریج این واحدها با اولویت کم خطر شروع به فعالیت می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: هر کدام از واحدهای صنفی پیش از آغاز فعالیت حتما باید در سامانه ای که وزارت بهداشت برای اصناف تعیین کرده است، ثبت نام کنند تا تاییدیه فعالیت بگیرند.

وی با بیان اینکه پلمب واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی همچنان اداره دارد، آدرس سایت وزارت بهداشت برای ثبت نام به منظور دریافت تاییدیه را salamat.gov.ir  اعلام کرد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر ۲۳ فروردین در مجموع ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد تاکنون چهار هزار و ۳۵۷ نفر جان خود را از دست داده اند و ۴۱ هزار و ۹۴۷ نفر بهبود یافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.