رضا گل‌محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام ورزشی درشامل میز پینگ پنگ، یک  فوتبال دستی، صفحه دارت و شطرنج بوده که طی ۲ مرحله و برای رفاه حال پرسنل زحمت کش و کادر درمانی بیمارستان های تهران اهدا شده است.  

وی با بیان اینکه پرسنل بیمارستان‌ها و کادر درمانی از زمان شیوع بیماری کرونا در صف نخست مقابله با آن قرار دارند و خدمات ارزنده ای برای بهبود حال شهروندان انجام می دهند گفت: این اقلام ورزشی به مناسبت هفته جوان(۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه) به بیمارستان‌های طرفه، مسیح دانشوری، امیراعلم، فیروزگر، امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) ارسال شد.  

به گفته وی تهیه این اقلام بیش از ۲۵ میلیون تومان هزینه داشت و در زمان استراحت کادر درمانی و به منظور رفع خستگی برای این قشر فراهم شده است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی برای کاهش شیوع بیماری کرونا فعالیت ورزشی مجموعه های دولتی و خصوصی این نهاد در سطح استان دایر نخواهد بود گفت: در این خصوص اجاره ۴۰۰ اماکن دولتی به بخش خصوصی(طبق ماده ۸۸) در طی ماه های اسفند و فروردین  بخشیده شده است.

گل‌محمدی ادامه داد: همچنین برای فعالیت ۴ هزار و ۸۰۰ مجموعه ورزشی خصوصی دیگر(دارای مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان) در صدد هستیم تا تمهیداتی را از طریق دولت شامل پرداخت وام، استمهال و تعویق انداختن پرداخت اقساط در این برهه زمانی را در نظر گرفته تا به گونه ای از ضرر این واحدهای ورزشی بکاهیم.

وی تاکید کرد: هرگونه فعالیت واحدهای ورزشی در سطح کشور و استان تهران، توسط ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد که در صورت فعالیت آنها با مجموعه های ورزشی برخورد قانونی خواهد شد.  

هم اینک بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح استان تهران فعالیت دارند که ۴۰۰ مکان ورزشی تحت اختیار اداره کل ورزش و جوانان و مابقی نیز با مجوز این نهاد به صورت قانونی فعالیت دارند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.