به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی ادارات قرچک در مقابله با کرونا با تبریک پیشاپیش عید بزرگ نیمه شعبان گفت: مدیریت پسماندهای بیمارستانی به صورت اصولی انجام می‌شود و تاکید ما به شهرداری و دهیاری‌ها این است که کماکان جمع آوری پسماندهای شهری و روستایی را به صورت اصولی انجام داده و حتی با حساسیت بیشتر اقدام کنند.

وی افزود: دفن بیماران کرونایی نیز تاکنون با کم‌ترین تنش انجام شده است، مردم اطمینان داشه باشند مطابق دستورالعمل‌های واصله صورت می‌پذیرد.

فرماندار قرچک اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان مرجع رسمی اعلام آمار فوت ناشی از ویروس کرونا و همچنین مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ است و ادارات و اشخاص دیگر نباید در این باره اظهار نظر کرده یا آمار خلاف واقع ارائه دهند.

خطیبی افزود: قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و عدم تردد غیرضروری در سطح شهرستان بطور حتم در شکست این ویروس کمک شایانی خواهد کرد.

وی گفت: با پدید آمدن این ویروس فضای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور دچار مشکل شده است، همه باید با احساس مسئولیت کمک کنیم تا بیش از این دچار آسیب نشویم.

فرماندار قرچک اضافه کرد: ۸۷ درصد مردم شهرستان قرچک در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا شرکت کردند که این آمار تا پایان هفته افزایش می باید، همه ادارات موظفند در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با شبکه بهداشت و درمان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی بخصوص در بخش همکاری اصناف اثرگذاری خوبی در کشور داشته و ضمن قدردانی از تمامی کسبه خواستار ادامه روند همکاری‌ها هستیم، اداره صمت و اتاق اصناف باید پیش بینی‌های لازم را داشته باشند و به محض ابلاغ تصمیمات ملی، استانی و شهرستانی از طریق اتحادیه‌ها کسبه را در جریان امور قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.