به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گودرزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد نحوه فعالیت بخش خصوصی در طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: در دستورالعملی که برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغ شده تاکید شده که همه دستگاه‌ها با یک سوم ظرفیت کارکنان مشغول شوند و در مورد بخش خصوصی نیز ابلاغ شده که باید از فردا با حضور یک سوم کارکنان فعالیت داشته باشند.

گودرزی با اشاره به طرح غربالگری اتباع خارجی افزود: به منظور غربالگری اتباع خارجی تفاهم نامه‌ای بین سردار سلامی فرمانده سپاه و وزیر بهداشت و درمان انجام شده که این امر در سطح استان تهران قدری عقب بود.

وی تاکید کرد: طی جلسه‌ای مقرر شد که فرمانداران این موضوع را در دستورکار قرار دهند، در این راستا برخی اطلاعات اتباع خارجی در دسترس اداره اتباع استانداری است که قرار شد از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همچنین سپاه سیدالشهدا پیگیری شود تا کار سرعت بیشتری پیدا کند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان داشت: در شهرستان‌های استان تهران اتباع خارجی حضور دارند که این طرح به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در میان آنها اجرایی می‌شود تا اثرگذاری مؤثری در کاهش شیوع کرونا داشته باشد.

گودرزی بیان داشت: از هشت فروردین ماه ۹۹ که طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شد بدون اغماض و چشم پوشی با اصناف متخلف برخورد می‌شود ضمن اینکه ابتدا به صورت مکتوب، تلفنی و یا پیامکی تذکر داده می‌شود و در صورت عدم رعایت نکات نسبت به پلمب و بستن این قبیل اصناف اقدام خواهد شد لذا امید است با همراهی و مشارکت مردم و اصناف به زودی از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.