به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه مبتکران شیمی به پشتوانه بیش از ۳۰ سال تجربه موفق در تولید، تهیه و فروش مواد شیمیایی و آماده سازی پروفرمایی مواد شیمیایی، آماده پاسخگویی به نیاز صنایع فعال کشور می‌باشد.

نیاز روز افزون صنایع داخلی به مواد شیمیایی و لزوم تأمین به موقع این مواد با توجه به شرایط کنونی کشور، ما را بر آن داشت تا با رعایت اصول رقابت پذیری و مشتری مداری و با تکیه بر تجربه و دانش متخصصان مجموعه نقش خود را به بهترین شکل در تسهیل فعالیت این صنایع ایفا نمائیم.

تربیت نیروی متخصص، به روز رسانی مستمر دانش فنی، بهره گیری از آخرین تجهیزات و منابع، ارتقا امکانات مجموعه و افزایش تنوع محصولات با توجه به نیازهای بازار داخلی را می‌توان حلقه‌های در هم تنیده پیشرفت این مجموعه و مهمترین عامل گسترش فعالیت مبتکران شیمی در طول سه دهه فعالیت مستمر دانست.

علاوه بر تولید انواع مواد شیمیایی با بهره گیری از ظرفیت‌های داخل کشور، این مجموعه آماده تأمین مواد شیمیایی خاص و کمیاب با برندهای معتبر و مطرح از کشورهایی همچون چین در کوتاه‌ترین زمان و بدون کوچک‌ترین وقفه می‌باشد.

ارائه تنوع بالایی از مواد شیمیایی کاربردی در صنایعی همچون صنایع آبکاری (کلرید روی، سیانور مس، سود گرانول و…)، رنگ ورزین (رزین اپوکسی، اکرلیک اسید و…)، ریخته گری (مواد ضد خوردگی، شمش آلومینیوم و…)، صنایع غذایی (تری سدیم فسفات، اسید اولئیک، اسید سیتریک و…)، صنایع دارویی (اریترومایسین، سدیم فلوراید و…)، صنایع آرایشی و بهداشتی (ستیل الکل، ایزوتیازولین و…)، مواد اولیه صنایع تصفیه آب (پلی الکترولیت، سولفات آلومینیوم و…) و انواع حلال های شیمیایی (مونو اتانول آمین،متیل استات و…) در کنارتضمین کیفیت محصول، ارائه قیمت‌های رقابتی ، بسته بندی اختصاصی جهت تشخیص اصالت مواد شیمیایی، ارائه برگه اطلاعات ایمنی محصول (msds)، ارسال به اقصی نقاط کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پشتیبانی از لحظه ثبت سفارش تا تحویل محصول تنها بخشی از خدمات اختصاصی مجموعه مبتکران شیمی برای مشتریان عزیز می‌باشد.

چرا مبتکران شیمی؟

با توجه به اهمیت کیفیت مواد اولیه شیمیایی برای تولید کنندگان و تأثیر مستقیم این مواد در کیفیت محصول نهایی همچنین توجه به فاکتور هزینه تمام شده تولید محصول، خرید مواد شیمیایی با کیفیت و با قیمت مناسب به یکی اساسی‌ترین دغدغه‌های بخش‌های فعال صنعت کشور تبدیل گشته است. در این میان مجموعه مبتکران شیمی با تضمین کیفیت محصولات شیمیایی تولیدی و ارائه قیمت‌های رقابتی ضمن پاسخگویی به این مهم، مشتریان را در خریدی مطمئن همراهی می‌نماید.

تطبیق کامل محصول با آنالیز ارائه شده به مشتری وتضمین محصول ارائه شده توسط مبتکران شیمی می‌تواند دلیلی بر بالا بودن کیفیت مواد شیمیایی ارائه شده توسط این مجموعه باشد.

اما نخستین قدم چیست؟

برای شروع تنها کافیست سفارش خود را ثبت کنید

به این منظور با کارشناسان ما در مؤسسه‌ی مبتکران شیمی تماس حاصل نموده، ضمن استعلام موجودی مواد شیمیایی درخواستی و استعلام قیمت، سفارش خود را ثبت نمائید. همچنین ارائه فاکتور رسمی بعد از نهایی شدن خرید به درخواست مشتریان گرامی امکان پذیر می‌باشد.

بعد از ثبت درخواست سفارش شما با بهترین بسته بندی و با توجه به شرایط نگهداری محصول در کمترین زمان ممکن آماده تحویل خواهد بود. همچنین شما می‌توانید در هر مرحله از خرید از زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول خریداری شده روند خرید خود را از کارشناسان ما پیگیری نمائید.

علاوه بر موارد یاد شده مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت مبتکران شیمی، ضمن آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات مجموعه، مشاوره با کارشناسان ما از ویژگی‌ها، کاربردها، شرایط نگهداری و آنالیز محصول مورد نظر خود و سایر محصولات تولیدی این مجموعه آگاهی یابند.

تنها کافیست برای تأمین مواد شیمیایی مورد نیاز خود یا تهیه پرفرومایی با ما تماس بگیرید

از شروع سفارش تا تحویل محصول در کنارشما هستیم.

خدمات ما در یک نگاه

· تنوع بالای مواد اولیه شیمیایی

· تأمین مواد اولیه خاص و کمیاب متناسب با نیاز مشتریان

· تضمین کیفیت مواد اولیه ی شیمیایی

· امکان واردات محصول درخواستی مشتریان، با برندهای مطرح از کشور چین

· فروش مواد شیمیایی مطابق با آنالیز ارائه شده

· تأمین مواد اولیه شیمیایی با مناسب‌ترین قیمت

· ارائه مشاوره پیش از خرید

· استعلام قیمت و ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان به صورت غیر حضوری به همراه ارائه فاکتور رسمی

· ارائه خدمات پشتیبانی خرید وامکان پیگیری وضعیت سفارش در هر مرحله

· بسته بندی اختصاصی جهت تشخیص اصالت محصول

· تحویل سفارش در هر نقطه از کشور بنا به درخواست مشتری با رعایت شرایط ایمنی

برای خرید مواد شیمیایی مورد نیاز خود با ما در تماس باشید:

آدرس: تهران، شریعتی، خیابان ملک

تلفن تماس:

۷۷۶۴۱۱۳۶ -۰۲۱
۰۲۱-۷۷۶۴۹۲۴۴
۰۲۱-۷۷۶۵۷۱۳۲

وبسایت:

www.mbkchemical.com

ایمیل:

mbkchem@yahoo.com

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.