کوروش گلریز روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور پیشگیری، جلوگیری و سالم سازی فضای شهری با به کارگیری ۱۵ دستگاه مه‌ساز فوگر طرح جهادی ضد عفونی اماکن عمومی شهر پردیس طی ماههای گذشته در دست اقدام و اجرا است.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت شهروندان، خاطر نشان کرد: یک دستگاه خودروی ویژه آتش نشانی فوگر نیز برای مواقع ضروری خریداری شده است.

شهردار پردیس ضمن تقدیر از عملکرد واحد خدمات شهری و آتش نشانان شهر پردیس اظهار داشت: ضد عفونی بوستان‌ها، مرکزشبکه بهداشت و درمان، ساختمان فرمانداری، درمانگاه مهرجرد، مراکز نظامی و انتظامی، مخابرات، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر توسط آتش نشانان ضد عفونی شده است.

گلریز با بیان اهمیت ضد عفونی نانوایی‌های شهر پردیس برای تحویل نان سالم به شهروندان گفت: طرح ضد عفونی ۵۶ نانوایی در فازهای یک، دو، سه، چهار، هشت، یازده  پردیس و روستاهای باغکمش، گلدره، خرمدشت، اصطلک و سیاهسنگ طی چند روز متوالی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت ورورد شهروندان به بوستان‌ها، اظهار داشت: در راستا قطع زنجیره بیماری کرونا و تضمین سلامت شهروندان بنرهای اطلاع رسانی با موضوع در خانه ماندن شهروندان در سطح شهرنصب شده است.

شهردار پردیس گفت: آتش نشانان در چند شیفت کاری روزانه و شبانه، معابر عمومی شهر را ضد عفونی می‌کنند که زحمات آنها قابل تقدیر است و به شهروندان توصیه می‌شود که با خروج از منازل زحمات شبانه روزی آنها را به هدر ندهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار  دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.