هادی تمهیدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان پاکدشت، مهد گل و گیاه کشور است که با داشتن هزاران هکتار گلخانه تولید گل و گیاه، داشتن تفرجگاه‌های متعدد، طبعیت بکر و دست نخورده همواره مورد توجه گردشگران در ایام مختلف سال است.

وی افزود: این شهرستان به عنوان دروازه ورودی و خروجی استان تهران، همواره به تردد هزاران خودرو عبوری به سمت استان‌های شرقی کشور همراه است که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا، تا حد قابل توجهی از تردد خودروها در این محورکاسته شده ولی با وجود این کاهش سفر، بسیاری از خودروها برای رسیدن به مناطق شرقی استان تهران و شهرک‌های صنعتی اطراف، از این محور عبور می‌کنند.

وی تصریح کرد: از هشتم فروردین‌ماه، با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، از ورود خودروهای پلاک شهرستان به پاکدشت به عنوان ورودی استان تهران جلوگیری شد و از ابتدای روز سیزدهم فروردین‌ماه، تمامی مسیرهای تفرجگاهی، بوستان‌ها و ورودی مزارع مسدود شد تا از احتمال حضور افراد در روز طبعیت در این اماکن جلوگیری شود.

تمهیدی اظهار کرد: مردم فهیم شهرستان و حتی خودروهای عبوری، با مشارکت اجتماعی و شناخت کامل از خطرات ناشی از انتقال ویروس کرونا، روز طبعیت به جای آمدن در خیابان‌ها و تفرجگاه‌ها، ترجیح دادند که در خانه بمانند تا تلاش مسئولان در کنترل شیوع ویروس کرونا به نتیجه مطلوب ختم شود.

فرماندار پاکدشت افزود: پرسنل و کادر درمان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت شهرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی وامدادی و نظامی و قضایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گروه‌های جهادی و خودجوش مردمی نقش مهمی از آگاهی بخشی به مردم ایفا کردند که یقینا این تلاش‌ها به نابودی کامل ویروس این بیماری منجر می‌شود.

شهرستان پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.