افشین مظاهری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه های اجرایی می توانند با مراجعه به تصفیه خانه آب ایلام واقع در کمربندی شرقی شهر ایلام به طور رایگان نسبت به تحویل آب ژاول اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه تولید این مواد ضد عفونی تا شکست کرونا ادامه دارد، گفت: آب ژاول برای گندزدایی، سفید کردن و بو زدایی به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است.

مدیرعامل شرکت ابفای ایلام اضافه کرد: این شرکت تا پایان کنترل بیماری ویروس کرونا آماده همکاری با دستگاه های اجرایی برای تامین مایع ضدعفونی آب ژاول است.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تعداد بیمارانی که در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند به ۱۶ نفر رسید و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر نیز به مجموع مبتلایان اضافه شد.

به گفته دکتر محمد کریمیان، شمار بیماران مبتلا به کرونا در استان در حال افزایش است و امروز از ۲۱۴ نفر به ۲۳۲ نفر رسید، پنج پزشک و پنج نفر از کادر درمانی استان نیز به کرونا مبتلا شده اند و بیش از ۱۰۰ نفر مبتلا به کرونا پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.