حامد حمزه خانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۲۰ بسیجی در قالب ۱۱ تیم به طور مستمر در حال تهیه اقلام بهداشتی، توزیع، بسته بندی، ضد عفونی معابر شهری و کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای غربالگری شهروندان هستند.

وی ضمن تقدیر ازعملکرد نیروهای جهادی در پردیس، خاطر نشان کرد: نیروهای جهادی بی هیچ چشمداشتی با حضور در منازل بیماران کرونایی در سطح شهرستان برای ضد عفونی خطر ابتلا به بیماری را به جان می‌خرند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به جاری بودن فرهنگ ایثارو شهادت در بین مردم، اظهار داشت: با کمک خیرین و همراهی نیروهای جهادی بسته های بهداشتی و معیشتی تامین و به رایگان در اختیار نیازمندان شناسایی شده درسطح شهرستان قرار می‌گیرد.

حمزه خانی گفت: در حدود ۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شده است و طی ۱۰ روز آینده ۵ هزار بسته بهداشتی دیگر برای محرومان آماده سازی و توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری و شورای اسلامی پردیس در تامین بسته های معیشتی یاد شده، اظهار داشت: شهرداری‌ها پردیس و بومهن، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری‌های بومهن و جاجرود و سایر دستگاه های خدمات رسان با تمام امکانات خود برای محافظت از مردم در مقابل بیماری کرونا فعال هستند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اهمیت قطع زنجیره انتقال بیماری خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست و انتظار داریم تا با ماندن در خانه زنجیره انتقال بیماری را قطع کنند.

حمزه خانی گفت: در بحث مدیریت بحران قدرت این زنجیر به تعداد و حلقه های آن نیست، ضعیف ترین حلقه بیشترین قدرت را دارد که قطع زنجیر انتقال تضعیف و نابودی بیماری را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم ما با حفظ ارزش‌های اسلامی و روحیه ایثارگری از سایر کشورهای دنیا متمایز هستند و با حضور جهادی و داوطلبانه در بسیج و سپاه از جلوتر از ادارات حرکت می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر به طور قطعی، تعداد بهبود یافتگان به ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر و فوت شدگان به ۳ هزار و ۳۶ نفر می رسد.

از ظهر دیروز تا امروز۱۳ فروردین و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۸۷بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شدند و ۱۳۸ نفر جان خود را از دست دادند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.