به گزارش خبرنگار مهر، شیدا اکار صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو در تعطیلات نوروز اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می‌نمایند، اظهار داشت: به منظور کنترل و نظارت بر موارد تخلف در این زمینه، اکیپ مشترکی از نیروهای این اداره و جهاد کشاورزی تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: یکی از مواردی که در زمینه تخلفات ساختمانی دارای حساسیت بالای زیست محیطی می‌باشد، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اراضی بایر و حاشیه شهرها و روستاها بوده که موضوع طی گشت مشترک صورت گرفته مورد بررسی قرار گرفت.

اکار افزود: با عنایت به همکاری تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی عضو ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان، در صورت مشاهده هرگونه تخلفی سریعاً و به طور قاطع برخورد خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان ضمن بیان عدم شناسایی آلودگی و ساخت و ساز غیر مجاز در زمان گشت و پایش مذکور، تاکید نمود: ساکنان محترم شهرستان در صورت مشاهده موارد تخلف در این زمینه می‌توانند موضوع را به دستگاه‌های مربوطه اطلاع رسانی نمایند تا برخورد قانونی با ایشان صورت پذیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.