به گزارش روز شنبه ایرنا روابط عمومی فرماندار شمیرانات، سید مهدی ساداتی ضمن قدردانی از کسبه در همکاری با اتاق اصناف افزود: تقریبا تمام کسبه با درک شرایط موجود در شکست ویروس منحوس کرونا همکاری خوبی با اتاق اصناف داشتند و فروشگاه خود را تعطیل کردند.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه های مواد غذایی، لبنیات، نانوایی ها، پمپ بنزین و تعمیرگاه های خودرو که کالاهای اساسی مردم را عرضه می کنند، به فعالیت خود ادامه می دهند.

این مقام مسئول پایش اصناف را مورد تاکید قرار داد و گفت: ۱۲ گشت مشترک، روزانه وضعیت فعالیت صنوف را رصد و در صورت مشاهده تخلف و ادامه فعالیت واحدهای صنفی مشمول طرح تعطیلی، با متخلفان برخورد می کنند.

ساداتی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی مردم  برای چندین ماه اندیشیده و اقلام مورد نیاز به میزان کافی ذخیره سازی شده است.

شهرستان شمیرانات متشکل از ۴ شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شمال شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفز در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا نهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.