محمد بلوطی روز چهارشنبه در خصوص سهم ما در مقابله کرونا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ورزشکاران می توانند به عنوان الگو نقش به سزایی در آموزش و کاهش بیماری کرونا داشته باشند.

وی با تاکید براینکه از شهروندان می خواهم تا ریشه کنی بیماری کرونا از تردد بی مورد در مجامع عمومی بپرهیزند خاطر نشان کرد: جودوکاران ملی پوش و قهرمان استان تهران در محلات شوش، دروازه غار و برخی از مناطق جنوبی و حاشیه ای استان حضور دارند تا ضمن آخرین نکات آموزشی؛ اقلام بهداشتی میان شهروندان توزیع کنند.

مدیر تیم های ملی جودو کشور از اجرای پویش حمایت نامزدهای مجلس یازدهم برای مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: این پویش بعد از انتخابات آغاز شد، همانگونه این افراد در زمان انتخابات به یاری مردم نیاز دارند در این شرایط حساس و بحرانی این افراد می توانند با حضور میدانی و تبلیغ میان طرفداران خود کرونا را ریشه کن کنند.

بلوطی با بیان اینکه باید زنجیره های شیوع بیماری در جامعه باید قطع شود، اضافه کرد: قطع بیماری کرونا با همت تمامی آحاد مردم و مسئولان محقق خواهد شد و در این خصوص ورزشکاران می توانند شور و شوق زیادی را در خصوص توجه به بهداشت فردی و گروهی متذکر شوند.

وی ادامه داد: تا کنون بسته های ضد عفونی شامل الکل، آب مقطر، گلیسرید، آلوورا و برخی شوینده ها  در مناطق جنوبی و حاشیه‌ای استان تهران توزیع می شود و در این راستا آموزش ابتدایی استفاده از این محلول ها و شستشوی صحیح دست ها را نیز به کارتون خواب ها و کودکان کار آموزش داده اند.

رییس هیات جودو استان تهران با توجه به اینکه خوشبختانه هیچ ملی پوش و قهرمان جودو استان تهران به بیماری کرونا مبتلا نشده است گفت: تنها چند نفر از پیشکسوتان و مربیان استان به این بیماری مبتلا هستند که وضعیت جسمانی آنها مطلوب گزارش شده است.

به گفته بلوطی از مردم  می خواهم که ورزش در خانه را بیشتر مورد توجه قرار دهند چرا که حرکات کششی و نرمش سبک می تواند نشاط فردی را برای خانواده ها به همراه آورد.

هم اکنون ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی با #مهار بیماری کرونا در فضای مجازی به دنبال کاهش بیماری و سلامت جامعه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.