«حجت نظری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد که برای کاهش شیوع بیماری کرونا و پاسداشت زحمات پرستاران و پزشکانی که در بیمارستان ها مشغول هستند، می توان کمتر از منزل خارج شد تا این مشکلات به حداقل برسد.

وی گفت: من برای انجام کارهای ضروری و کارهایی که مربوط به شهروندان است به سبب عضویت در شورای شهر، از خانه خارج و تلاش می‌کنم تردد در سطح شهر را محدود کنم.

نظری با بیان اینکه این روزها همه کشور با معضل کرونا درگیر است، افزود: مدیریت شهر در پایتخت برای رفع این معضل تلاش بسیاری کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران بیش از سایر نهادها و سازمان‌هایی که در این موضوع دخیل هستند و بیش از وظیفه خود در شهر تهران برای رفع معضل کرونا و کاهش آسیب به شهروندان تلاش کرده است.

وی ادامه داد: شرکت ها و سازمان ها وابسته به شهرداری تهران از جمله مترو، اتوبوسرانی، آتش نشانی، پاکبان ها، شرکت شهروند و سازمان میوه و تره بار تلاش کردند تا خدمات ویژه ای در این روزها ارایه دهند.

نظری افزود: تلاش شهرداری موجب شد تا تقاضاهای شهروندان و خواسته های آنان به راحتی پاسخ داده شود.

وی تاکید کرد: همچنین برای ارائه خدمات به شهروندان در شرایط بحران کرونا تلاش کردیم هیچ هیچ تقاضایی بدون پاسخ نماند و کمبودهایی که در بسیاری از کشورها در شرایط بحران دیده می شد در شهر تهران وجود نداشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: همچنین در جلسات شورای شهر تلاش کردیم تا درخصوص مبارزه با کرونا تسهیلگری کنیم.

 وی گفت: دورکاری کارکنان شهرداری تهران و همچنین حضور شیفتی در محل کار نیز در راستای کاهش آسیب ناشی از کرونا انجام شد.

تلاش سازمان های مردم نهاد

نظری ادامه داد: همچنین از طریق سمن‌ها بسیاری از کالاهای مورد نیاز شهروندان از جمله دستکش، ماسک و الکل در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی یادآور شد: همچنین سمن های شهر تهران آموزش های لازم در خصوص مبارزه با کرونا را به شهروندان ارائه کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته انتظار می رفت که دولت به این موضوع جدی تر ورود کند و نسبت به تعطیلی ادارات و قرنطینه اقداماتی را انجام دهد.

نظری خاطرنشان کرد: اگر به سمت قرنطینه شهر و تعطیلی ادارات می‌رفتیم شاهد وضعیت بهتری در مبارزه با کرونا در شهر تهران بودیم.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۱۶ هزار و۱۶۹ نفر رسید و  ۹۸۸ نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.