نژادبهرام امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با مشارکت در پویش اجتماعی «سهم من در مهار کرونا» افزود: من به عنوان یک شهروند نکات بهداشتی کاهش ابتلا به ویروس کرونا را رعایت می کنم.

وی افزود: به جز روزهایی که در جلسات شورای شهر حضور یافته‌ام، تلاش کرده‌ام در مکان‌های دیگر حضور نداشته باشم و با خود قرنطینگی در کاهش شیوع این ویروس موثر باشم.

وی تصریح کرد: وظیفه شخصی هر فرد است تا جایی که می تواند تلاش کند دیگران را در موضوع کرونا وارد چالش نکند.

این عضو شورای شهر گفت: برای خرید باید  کمتر از خانه خارج شویم و نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش را حتماً رعایت کنیم.

نژادبهرام این را هم گفت که وظیفه داریم به خاطر پرستاران و پزشکانی که این روزها تمام توان خود را برای بهبود بیماران به کار گرفته اند از فعالیت هایی که موجب انتشار ویروس کرونا و انتقال آن به دیگران می‌شود، پرهیز کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: به همین دلیل، تلاش کرده ام بسیاری از وظایف خود را به طور مجازی انجام دهم و در کاهش انتقال ویروس کرونا در جامعه سهم داشته باشم.

وی افزود: در شرایطی که احتمال انتقال این ویروس در جامعه زیاد است، شهروندان هنگام خرید و حضور در اماکنی که احتمال ابتلای دیگران وجود دارد باید مراعات کنند و نکات بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: به هنگام خرید نیز تلاش کنیم به اندازه نیاز خرید کنیم.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی وزارت بهداشت تا روز دوشنبه ۲۶ اسفند، تعداد ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد چهار هزار و ۹۹۶ نفر بهبود یافته و ۸۵۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

استان تهران با سه هزار و ۷۷۴ مبتلا بیشترین تعداد بیماران کرونایی را در سطح کشور دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.