حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از روند فعالیت خواهران بسیجی شهرستان ورامین در تولید ماسک گفت: زنان و خانواده یکی از بخش‌های تأثیرگذار در مقابله با ویروس کرونا محسوب می‌شوند و می‌توانند علاوه بر توجه ویژه به بهداشت و درمان، به تولید ماسک و لباس مورد نیاز بیمارستان‌ها مبادرت ورزند.

وی افزود: زنان در کنار ایفای نقش مادری، همسری و تحکیم بنیان‌های خانواده، با حضور در کارگاه‌های تولیدی جزو یکی از ستون های ستاد پشتیبانی مبارزه با ویروس کرونا محسوب می‌شوند و نمی‌توان از نقش آنان در جلوگیری از شیوع ویروس این بیماری چشم‌پوشی کرد.

وی تصریح کرد: هر چند که این ویروس خطرناک، سلامت جامعه را با مشکل جدی مواجه کرده ولی همدلی مردم و مسئولان در تأمین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی، می‌تواند انسجام جامعه را برای شکست این ویروس حفظ کند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: حمایت از زنان به عنوان نیروی فعال و جهادی دیار ۱۵ خرداد می تواند برای گسترش تولیدات ماسک استاندارد و تشویق آن‌ها به این امر در ایجاد شرایط لازم برای نابودی ویروس کرونا مؤثر باشد.

وی گفت:بانوان ورامینی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا به امروز ثابت کرده اند که پای آرمان‌های امام ، شهدا و ولایت ایستاده‌اند و امروز نیز با تولید روزانه هزاران ماسک، بخش مهمی از نیاز جبهه مقابله با ویروس کرونا را تأمین می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود:  تولید ماسک با کیفیت از مهمترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کرونا است و زنان به عنوان یکی از سرمایه‌های مهم جامعه، می‌توانند این مهم را محقق کنند.

بانوان بسیجی شهرستان ورامین با استفاده از۱۵۰ چرخ خیاطی روزانه هزاران ماسک تولید و به مراکز بهداشتی و درمانی تحویل می‌دهند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.