حجت الاسلام محمود محمودی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امام هادی (ع) حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه طاهره (س) این شهر در گفت و گو با ایرنا با تقدیر از همه تلاشگران عرصه مبارزه با ویروس کرونا افزود: اقدام گروه‌های جهادی، بسیجی، بازاریان و دیگر صنوف در راه اندازی کارگاه های تولید ماسک ستودنی است.

وی بیان کرد: تولید ماسک و ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و معابر شهری توسط مردم، گروه‌های جهادی، بسیجیان، هیات‌های مذهبی، امدادگران هلال احمر، اصناف و بازاریان و دیگر دستگاه‌ها بویژه شهرداری‌ها نوعی ایثار و نمود بارز همدلی و تلاش صادقانه و بی‌منت برای سلامت هموطنان است.

امام جمعه کنگان اظهار داشت: در شرایطی که برخی برای حفظ سلامت خود و خانواده در منازل‌شان خود را قرنطینه کردند انسان‌های ایثارگری هم هستند که در این شرایط بحرانی برای مصونیت هموطنان خود کارهای جهادی انجام می‌دهند که زبان برای تشکر از آنها قاصر است.

محمودی با تشکر از رئیس و اعضای ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان کنگان به تجلیل از تلاشگران خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان، شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی گفت: تلاش پزشکان و جامعه پرستاران یک نوع جهاد و مصداق بارز ایثار و از خود گذشتگی است.

وی ضمن دعوت به رعایت مسائل بهداشتی و توصیه کارشناسان امر از مجموعه صنعت مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس خواست با توجه به مسائل و مشکلات و نیازمندی‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان کنگان برای تامین نیازها و تهیه تجهیزات لازم بویژه در بیمارستان و ایستگاه های قرنطینه (ورودی و خروجی شهرها و روستاها) همت و همراهی لازم را انجام دهند.

فرمانده بسیج جامعه زنان کنگان نیز ضمن ارائه گزارشی گفت: بسیج جامعه زنان مانند هشت سال دفاع مقدس در این عرصه سخت نیز کاری جهادی و ایثارگرانه انجام می‌دهند.

صدیقه پروین افزود: هم‌اکنون ۲ کارگاه در شهرهای کنگان و بنک توسط بسیج جامعه زنان راه‌اندازی که ۳۰ بانوی بسیجی به صورت شیفتی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب کار تولید و تهیه ماسک را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: به رغم کمبود پارچه، روزانه قریب یکهزار ماسک در این کارگاه‌ها تهیه و تولید می‌شود که قرار است پس از عملیات استرلیزه شدن در اختیار خانواده‌های بی بضاعت و بیماران خاص قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.