به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ خلیل لطفی در خصوص مبارزه با اخلالگران و سودجویان که اقدام به احتکار اقلام بهداشتی  می کنند گفت: در پی اعلام اخباری از سوی اهالی منطقه کامرانیه جنوبی به کلانتری مشخص شد که شب ها چند خودروی نیسان و پیکان وانت به جلوی یک خانه ویلایی رفته و جعبه هایی را بارگیری می کنند که باعث برهم خوردن نظم و آسایش اهالی منطقه شده است.

وی افزود: تیمی از ماموران عملیات کلانتری به طور نامحسوس محل را مورد  بررسی قرار دادند و در زمان بارگیری خودروها ماموران وارد عمل شده و در بازرسی جعبه ها مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی مورد نیاز برای مقابله با کروناویروس به دتس آوردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در بررسی ها ۸هزار و ۵۰۰ لیتر الکل طبی ۹۸ درصد پنهان شده به دست آمد و مشخص شد این الکل ها از یکی از شهرهای شرقی به تهران منتقل شده و پس از بسته بندی در ظرف به صورت غیربهداشتی اقدام به توزیع آنها در سطح شهر می کنند.

 لطفی گفت: در راستای این خبر کارشناس غذا و دارو به محل احضار شده تا آزمایشات لازم در خصوص این الکل ها و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده را انجام دهند.

رییس کلانتری ۱۲۳ نیاوران در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.