«احمد مسجدجامعی» روز سه شنبه در جریان دویست و چهارمین جلسه شورا  گفت: امروز همکاران ما در سازمان بهشت زهرا ایثارگری ویژه ای می‌کنند و  در شرایطی که خیلی از خانواده ها و خیلی از اقوام و فامیل هم به لحاظ توصیه های انجام شده و هم مسایل دیگر در مراسمی نظیر تدفین یک فرد مبتلا به کرونا شرکت نمی‌کنند کار بزرگ این عزیزان معلوم می شود.

وی افزود: این روزها شهرداری تهران در صف مقدم خدمات رسانی به شهروندان است و یکی از جاهایی که با شرایط سختی فعال است، سازمان بهشت زهرا (س) است.

مسجد جامعی ادامه داد:  تطهیر جان باختگان کرونا بسیار سخت است به گونه‌ای که ممکن است خانواده‌های این افراد نیایند.

عضو شورا تهران گفت: با این حال کادر بهشت زهرا (س) شست‌وشو، حمل و خاکسپاری این افراد را انجام می‌دهد و در تمام مراحل همراه با خانواده جان باختگان است که جا دارد تشکر ویژه‌ای از این کارکنان بی‌نام و نشان که در حال خدمت پرمشقت هستند و در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال و نوروز همواره توصیه می‌شود اظهار داشت: اما امسال شرایط کاملا متفاوت است و حتی رفتن به بهشت زهرا (س) نیز خیلی امن نیست.

مسجد جامعی تاکید کرد که مدیریت شهری باید تمهیداتی بیاندیشد تا مردم به زیارت اهل قبور در آغاز سال نو و روزهای پایانی سال نروند.

مسجدجامعی عنوان کرد باید تمهیداتی همچون بستن راه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.