به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات امروز جلسه اظهار داشت: امروز جلسه با حضور وزیر بهداشت تشکیل شد و مقرر شد که همه اقدامات حمایتی از نظر تأمین لجستیک و اعتبارات، افزایش کمک به بار مصوبات ملی کرونا، در مجلس در غالب مصوبات مجلس تحقق پیدا کند.

زالی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه نان، قوت غالب مردم می‌باشد و در شرایط کنونی رعایت بهداشت توسط نانواها از اهمیت دو چندانی برخوردار است، چرا که اگر در این زمینه کوچک‌ترین بی توجهی صورت بگیرد زمینه گسترش بیشتر بیماری فراهم می‌شود.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: تاکید می‌کنیم که نانواها اگر علائم بیماری دارند از کار خودداری کرده و از مدار حضور در نانوایی پرهیز کند و تاکید می‌شود که کسی که نان میپزد و کسی که کارت می‌کشد باید متفاوت باشد و در این زمینه نیز نظارت‌ها توسط معاونت‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

وی به مردم برای خرید نان توصیه کرد: افرادی که به نانوایی‌ها مراجعه می‌کنند با فاصله در صف بایستند و مردم سعی کنند به تعداد بیشتر نان بخرند و از پارچه تمیز برای قرار دادن نان در آن استفاده کنند و پس از خرید با گرما نان را برای استفاده حرارت بدهند.

در خصوص جلسه تشکیل شده گفت:

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.