غلامرضا معینی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدارس از طریق سایت، فضای مجازی و بسته های آموزشی مواد درسی را آموزش می دهند تا دانش آموزان در این ایام از شیوه های آموزشی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا دانش آموزان در ایام تعطیلات منفعل شوند، افزود: آموزش ها با توجه به شرایط اقلیمی، امکانات مدارس و فضا انجام می شود تا دانش آموزان از درس ها عقب نمانند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: به دانش آموزان در فضای تکلیف داده شده و بازخورد آن نیز از طریق فضای مجازی دریافت می شود.
وی ادامه داد: پرسش ها نیز در خلال تکالیف به دانش آموزان ارائه شده تا درس ها برای آنها تداعی شود.
معینی فرد با بیان اینکه ارتباط معلم و دانش آموز دو سویه بوده و به صورت آنلاین است، خاطر نشان کرد: معلم در فضای مجازی به صورت آنلاین با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و تکالیف را ارائه می دهد.
وی به میزان تولید محتوا در مدارس اشاره کرد و گفت: بیش از 500 ساعت تولید محتوا توسط مدارس برای دانش آموزان انجام شده تا در ایام تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، کارهای آموزش تداوم یابد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با بیان اینکه 74 مدرسه ابتدایی در ناحیه یک ری فعال هستند، اضافه کرد: در مدارس شهری، غیردولتی، شاهد و هیئت امنایی به دلیل امکانات، تولید محتوا افزایش بیشتری نسبت به مدارس مناطق کم برخوردار دارد.
وی گفت: برخی مدارس روستایی در مناطق کم برخوردار، امکاناتی از جمله تلویزیون مدرسه را در اختیار دانش آموزان قرار داده تا بتوانند از آموزش های شبکه سیما بهره مند شوند.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش‌های کهریزک و فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.
حدود 42هزار دانش آموز در 145 مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.