انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر با رد مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر «مللغی شدن مصوبه برگشت ساعات کاری ادارات و سازمان‌های پایتخت به حالت عادی» اظهار داشت: در حال حاضر و طبق مصوبه ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران ساعات کاری ادارات استان تهران از شنبه به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: البته تمهیدات دیگری مانند سامان دهی فعالیت و حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشاغل و اصناف از طریق شیفت‌بندی، استفاده از ظرفیت دورکاری و سایر روش‌ها با هماهنگی استانداری تهران اندیشیده شده است.

استاندار تهران گفت: افراد آسیب‌پذیر دارای بیماری‌های زمینه‌ای مثل بیماری قلبی عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، افراد با سابقه سرطان، وجود هرگونه بیماری نقص ایمنی (مادرزادی یا اکتسابی)، افراد با سابقه استفاده طولانی از کورتون، مبتلایان به بیماری ایدز، مادران باردار یا شیرده یا دارای کودک زیر ۱۰ سال تأیید پزشک معتمد دستگاه می‌توانند، با استفاده از مرخصی استعلاجی حداقل حضور در محل کار را داشته باشند.

محسنی بندپی از رسانه‌ها خواست با انتشار اخبار دقیق و پرهیز از نشر اخبار شائبه دار زمینه آرامش روانی مردم را هرچه بیشتر فراهم سازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.