مهدی صداقت روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات کاراته وان سالزبورگ اتریش با وجود مصدومیت تصمیم به ادامه مسابقه  گرفت و خوشحال هستیم که توانست با کسب نشان طلا وسهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دل مردم را شاد کند.
وی خاطرنشان کرد: پس از مسابقات کاراته وان اتریش، این ملی پوش ارزنده کشورمان برای معاینات و درمان بانظر فدراسیون  راهی هانوفرآلمان شد تا آزمایش اولیه روی زانوی او درکلینیک هانوفر انجام شود.
صداقت ادامه داد: دکتربابک امینی که درمان کتف مصدوم سهراب مرادی رادر ماههای اخیر برعهده داشت روند تشخیص مصدومیت حمیده عباسعلی را در دستورکارقرارداد ومشخص شد AcL زانوی عباسعلی به طور کامل دچار پارگی شده است
 این مسئول اضافه کرد: صبح پنجشنبه زانوی حمیده عباسعلی جراحی و پس از آنمراحل درمانی این قهرمان ارزنده کشور در هانوفردنبال می شود تا زمانی که شرایط او بهبود پیدا کند.
صداقت درپایان گفت: تیم پزشکی با جدیدترین روش های درمانی سعی می کنند تا حمیده عباسعلی هرچه زودتر با یک برنامه خوببه المپیک ۲۰۲۰ برسد.
شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.