امیر مهدی‌زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: هفته گذشته متاسفانه در مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در دوبی بااینکه از حریف جلو بودم از ناحیه زانو آسیب دیدم و همین اتفاق باعث شد نتوانم همراه تیم ملی به مرحله سوم این مسابقات در کشور اتریش بروم.

وی اضافه کرد: لحظه‌ای که عکس بچه‌های تیم ملی را می‌دیدم که در اتریش هستند و برای مسابقه آخر هفته آماده می‌شوند، یک‌لحظه حسرت خودم و گفتم من هم باید آنجا کنار بچه‌ها می‌بودم، ولی سریع به خودم گفتم امیر مثبت فکر کن مهم این است که ان‌شاءالله در المپیک حضورداشته باشی و به این موضوع فکر کن و تمام تلاش خود را برای مسابقات گزینشی المپیک در اردیبهشت‌ماه آینده انجام بده.

مهدی‌زاده که در کنار مدال‌های مختلف از مسابقات قهرمانی جهان، پیکارهای قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، جام جهانی کاراته، لیگ‌ جهانی و دانشجویان دنیا فقط مدال المپیک را در کارنامه پرافتخار خود ندارد، در پایان گفت: از همه هم‌وطنانم می‌خواهم برای تمام بچه‌ها و من دعا کنند که ان‌شاءالله در این مسیر بهترین نتایج را رقم بزنیم.

سومین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان از روز جمعه نهم اسفندماه به مدت سه روز در شهر سالزبورگ اتریش برگزار می‌شود و درحالی‌که ۶۲۵ کاراته‌کا از ۸۸ کشور دنیا در آن حضور دارند اما امیر مهدی‌زاده ملی‌پوش کاراته قم به دلیل آسیب‌دیدگی از حضور در این رقابت‌ها بازمانده و تنها شانس وی برای گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مسابقات گزینشی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ است که باید جزو سه نفر برتر قرار بگیرد. ر.ج/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.