غلامحسین محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری تهران به دنبال ایمن تر کردن زندگی در شهر و مبارزه وسیع با انتشار و شیوع ویروس کروناست.

وی تاکید کرد: شهرداری قصد دارد تا در کنار پزشکان و پرستاران، برای ایمن سازی شهر و پاکسازی آن از ویروس ها و آلودگی ها اقدام کند.

محمدی اضافه کرد: شهرداری تهران محافظت از شهروندان در اماکن عمومی را وظیفه خود می داند و از همین رو در تلاش است تا در کنار مراقبت از کارکنان و کارگران مجموعه خود، به مبارزه وسیع در سطح شهر با کرونا ویروس بپردازد.

بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، در مجموع یکهزار و ۵۰۱ نفرتعداد مبتلایان، ۶۶ فوتی و  ۲۹۱ نفر نیز بهبود یافته است.

در این مدت مسئولان وزارت بهداشت به صورت کرات بر لزوم استفاده از اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی کننده و دستکش و شستشوی مداوم دست ها تاکید کرده اند و بارها خواستار خودداری مردم از خروج از منزل شده اند تا به این طریق از سیر صعودی شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

به همین منظور نیز در دو هفته گذشته فعالیت تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و مدارس در اغلب استان های کشور تعطیل شده است و مسئولان امور شهری نیز اقدام به ضد عفونی مستمر اتوبوس ها و قطارهای مترو کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.