به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور در تشریح این خبر گفت: چندی پیش مدیران حقوقی شرکت های معتبر چای، تنباکو و توتون به اداره سیزدهم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشتند که فرد یا افرادی با برند و مارک شرکت های آنان ، اقدام به توزیع چای های تقلبی در بازار مصرف می کنند.

وی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات اداره سیزدهم قرار گرفت، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که ۲ تن از متهمان اصلی پرونده در چاپخانه ای، بسته ­های چای­ تقلبی را در کارتن­ های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند چای معروف، اقدام به توزیع چای­ های تقلبی می­ کنند.

سرهنگ تقی پور تصریح کرد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاه شان دستگیر و در بررسی از آن محل ۵۰ هزار پاکت چای تقلبی، ۳۵۰ هزار لیبل چای، تنباکو و توتون و ۸ کیسه بزرگ توتون فله ای کشف و متعاقب آن چاپخانه با دستور قضائی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم سوم و چهارم پرونده که وظیفه آنها توزیع محصولات تقلبی بود، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: برابر اعلام نماینده حقوقی شرکت ها و برندهای زیان دیده، اعضای باند مذکور بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال به شرکت آنها خسارت وارد کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با دستگیری متهمان و اقرار صریح آنها به بزه انتسابی با هماهنگی قضائی هر ۴ متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جزئیات پرونده در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.