امیرحسین قاسمی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار  اظهار داشت: پیرو اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تعطیلی سینماهای سراسر کشور، شورای صنفی نمایش فیلم، ضمن احترام به آحاد مردم هنردوست و به منظور توصیه‌های اکید بهداشتی بر ضرورت صیانت از سلامت جامعه تاکید می‌کند که سینما راگا شهرری تا پایان هفته تعطیل است.  
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است نحوه فعالیت مجدد و تداوم وضعیت موجود پس از هماهنگی و کسب نظر از مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد.
قاسمی تصریح کرد: در حال حاضر فیلم های؛ جهان با من برقص! (سروش صحت)، مطرب (مصطفی کیایی)، زیر نظر (مجید صالحی)، چشم و گوش بسته (فرزاد موتمن)، تورنادو (سید جواد هاشمی)، بنیامین (محسن عنایتی)، ۲۳ نفر (مهدی جعفری)، جان دار (حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری)، یادم تو را فراموش (علی عطشانی)، منطقه پرواز ممنوع (امیر داسارگر)، دوئت (نوید دانش)، اژدر (رضا سبحانی)، بی وزنی (مهدی فرد قادری)، نرگس مست (سید جلال الدین دری) در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.
ویروس کرونا از دی ماه گذشته تا کنون بیش از دو هزار قربانی گرفته است. تقریبا تمام جانباختگان از چین، ‌کشوری که ویروس از آنجا شیوع پیدا کرد، هستند. پنج نفر نیز در ایران بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌ اند.

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر را در چین و ۳۰ کشور دیگر از جمله ایران مبتلا کرده است که از این تعداد،  دو هزار و ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده اند. اغلب قربانیان، چینی هستند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون  ۲۵ هزار و ۱۲۸ هزار نفر بهبود یافته اند.

 به گزارش سازمان نظام پزشکی کشور در مجموع ۱۷۰ بیمارستان در کشوربه مبتلایان به ویروس کرونا خدمات می دهند. در تهران،  ۱۴ بیمارستان و مرکز درمانی وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی تهران و ایران شامل مسیح دانشوری، شهدای گمنام، طرفه، مدرس، زعیم ،  یاس، ضیائیان، رازی،  بهارلو، مروستی، شهدای یافت آباد، فیروزآبادی، فیروزگر و رسول اکرم(ص) نیز در نقاط مختلف پایتخت برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا پیش بینی و تجهیز شده است.

پردیس سینمایی راگا به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی جنوب پایتخت با سه سالن سینمایی در شهرری فعال است.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.