به گزارش ایرنا، هادی تمهیدی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور ضابطین دستگاه قضایی، دادستان و معاون دادستان پاکدشت در میدان انتخابات، تعدادی از افراد که مبادرت به خرید و فروش رأی می‌کردند شناسایی و با تکمیل مستندات افراد دستگیر شدند.

وی به تعداد این افراد اشاره‌ای نکرد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه پاکدشت گفت: مردم شریف پاکدشت در نخستین ساعات آغاز انتخابات، با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود را به صندوق ریخته و بار دیگر همراهی خود را با آرمان‌های نظام به اثبات رساندند.

وی گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۵۴ شعبه آرای مردم را در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جمع‌آوری می‌کند که از این تعداد، ۱۲۱ شعبه در بخش مرکزی و ۳۳ شعبه در بخش شریف آباد مستقر شده که ۴ شعبه سیار و مابقی شعب ثابت خواهد بود.

تمهیدی اظهار کرد: ۸ نامزد انتخاباتی، برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاکدشت، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۶۵۰ نفر از جمله نماینده فرماندار، کاربر و بازرس برگزاری انتخابات را در حوزه پاکدشت بر عهده دارند.

فرماندار پاکدشت ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات از آنان خواست تا هر چه سریعتر به شعب اخذ رأی مراجعه کرده و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.