عیسی فرهادی ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رأی دهندگان حتما نام، نام خانوادگی و کد نامزد مورد نظر خود را به صورت کامل و دقیق بنویسند.

وی ادامه داد: شهروندان کارت ملی و شناسنامه خود را فراموش نکند چراکه کد کارت ملی برای احراز هویت و شناسنامه برای مهر انتخابات مورد نیاز است.  

فرهادی گفت: درب تمامی شعب اخذ رأی راس ساعت ٨ صبح جمعه دو اسفندماه جاری باز می شود.

فرماندار تهران از  شهروندان خواست برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح جمعه به شعب مراجعه کنند تا ایجاد صف های طولانی و اتلاف وقت جلوگیری شد

فرهادی با بیان اینکه هزار و ۳۵۶ نفر نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات تایید شده اند، افزود: از این تعداد برخی انصراف داده اند و آمار نهایی متعاقبا اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: سه هزارو ۸۱۰ شعبه و دو برابر این میزان یعنی هفت هزارو ۶۲۰ صندوق اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای شهر تهران در نظر گرفته شده است.

استان تهران در مجموع ۳۵ نماینده مجلس دارد که  ۳۰ نفر از آنان را نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات تشکیل می‌دهند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه آینده دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان در استان تهران ۱۷ نفر برای تصدی سه کرسی این استان با یکدیگر رقابت می کنند، این افراد جایگزین مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی و آیت الله سیدابوالفضل میرمحمدی در مجلس خبرگان می شوند.  

تبلیغات نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان از هفدهم بهمن و مجلس شورای اسلامی از بیست و چهارم بهمن در سراسر کشور آغاز شد و پایان روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سالجاری به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.