مهدی مجیدی روز پنجشنبه در حاشیه آماده سازی محل استقرار عوامل اجرایی انتخابات شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای کمیته امحاء به همراه نیروی انتظامی در سطح شهرستان ری به تمامی موارد غیر قانوی تبلیغات کاندیداهای از جمله تبلیغات پس از پایان زمان تبلیغات قانوی و محل نصب و اندازه بنز نظارت دارند و هر گونه موارد غیر قانوی صورت جلسه می شود.
وی با بیان اینکه از ساعت هشت صبح امروز زمان تبلیغات رسمی کاندیداهای پایان یافته است، عنوان کرد: کمیته امحاء بر اساس قانون تمامی موارد نقض قانون را اطلاع رسانی خواهد کرد و هر گونه تخلفی در پرونده کاندیداها درج خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: آموزش های لازم و اطلاع رسانی مکفی در خصوص آگاهی کاندیداها و طرفدارانشان انجام شده و نباید کاندیداها و طرفدارانشان در جهت تبلیغات کاری انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان اینکه تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شهرستان برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده شده است، افزود: ۲۷۶ صندوق اخذ رای در بخش مرکزی، ۳۸ شعبه در بخش خاوران، ۳۴ شعبه در بخش فشافویه، ۲۴ شعبه در بخش قلعه نو و ۸۸ شعبه در بخش کهریزک آماده اخذ رای مردم است.
مجیدی یادآور شد: تمامی بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری های سطح شهرستان ری با کلاس های توجیهی که برای مسئولانشان برگزار شده است آماده برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح شهرستان هستند.

این مسئول با بیان اینکه تعرفه توزیعی شعب اخذ رای بر اساس آخرین انتخابات انجام شده در هر شعبه توزیع شده است، افزود: امسال درصدی بیش از انتخابات گذشته به شعبه های اخذ رای تعرفه تدارک دیده شده است تا مسئولان برگزاری بدون هیچگونه دغدغه ای اقدام به اخذ رای از مردم بکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.