محمودرضا معموری، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برخی اخبار در خصوص جمع آوری پوسترها و اقلام تبلیغی نامزدهای انتاخاباتی از سطح برخی روستاهای شهرستان مانه و سملقان از جمله «قلعه خان»  به وسیله شورای اجرایی انتخابات، اظهار داشت: چیزی به اسم شورای اجرایی انتخابات وجود ندارد و تخلفاتی از این دست توسط کمیته نظارت بر تبلیغات پیگیری و از موارد تخلف آمیز بر اساس قانون جلوگیری می شود.

وی افزود: البته که نصب پوستر و دیگر مواد تبلیغاتی بر روی شیشه های مغازه ها در همه جا از جمله روستاها منع قانونی ندارد ولی اگر باعاد پوسترها بزرگتر از ۵۰ در ۷۰، که قانون مشخص کرده است، تخلف محسوب شده و جمع آوری می شود.

وی گفت: ستادهای تبلیغاتی نامزدها در نقاط روستایی نیز اگر با نصب بنرهای بزرگ در مقابل مغازه ها شکل بگیرد، برچیده خواهد شد.

معموری بیان کرد: در سطح شهرها شهرداری ها و در سطح روستاها نیز دهیاری ها با همکاری نمایندگان کمیته نظارت، نیروی انتظامی و دادستانی، اگر در جایی تخلفی ببینند طبق قانون با آن برخورد خواهند کرد.

مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

این شهرستان به عنوان حوزه فرعی انتخاباتی بجنورد، به همراه شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.