به گزارش روز سه‌شنبه روابط‌عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این معاونت در چارچوب رویکرد «تهران، شهری برای همه» و با هدف شناسایی، ظرفیت‌سازی، جلب مشارکت و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه گروه‌های  فرهنگی هنری، مجریان ویژه ‌برنامه‌های اعیاد رجبیه، شعبانیه، استقبال از نوروز و نورزگاه ۱۳۹۹ شامل موسسات فرهنگی و هنری، انجمن‌های هنری، کانون‌های دانشجویی، خیریه‌ها و سمن‌های فرهنگی هنری را از طریق فراخوان عمومی انتخاب می‌کند.

دبیرخانه این ویژه‌برنامه مستقر در اداره کل فرهنگی شهرداری تهران از ۲۹ بهمن‌ماه تا ۲۹ اسفندماه امسال آماده دریافت پیشنهادات در قالب دو بسته؛ ایده‌های اجرایی و برآورد هزینه و مستندات شامل مجوز و پروانه فعالیت از نهادهای ذی‌ربط، رزومه و نمونه فعالیت مرتبط است.

موضوع‌های فعالیت‌های فرهنگی هنری در این فراخوان «موسیقی»، «نمایش»، «کاروان‌گردانی (کارناوال) در سطح شهر»، «دالان نقش»، «بازی و سرگرمی»، «طراحی و اجرای استیج»، «خدمات جانبی» و پیشنهادهای خلاقانه دیگر است.

ارائه مجوز و پروانه فعالیت از ارگان‌های ذی‌ربط برای فعالیت در شهر تهران و ارائه مستندات و سوابق کاری در زمینه‌های مرتبط با موضوع‌های فراخوان از شرایط شرکت در این فراخوان است.

گروه‌های فرهنگی هنری علاقه‌مند برای شرکت در این فراخوان و ارائه طرح‌ها، پیشنهادها و شرکت در برنامه‌های نوروزگاه ۱۳۹۹ برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به پرتال معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به نشانی http://farhangi.tehran.ir مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به اداره کل فرهنگی شهرداری تهران به نشانی بزرگراه شهید گمنام، ابتدای اتوبان کردستان، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طبقه سوم مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۹۶۰۲۱۶۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.