به گزارش روز دوشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور اظهارداشت: در این جشنواره ۱۳۷ مرکز مشارکتی و ۳۵۱ کانون مشارکت مردمی، آثار و خدمات خود را ارائه می‌دهند.

وی گفت: دبیران و اعضای کانون‌های مشارکت مردمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خانه‌های کودک، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های مشارکتی به همراه مربیان آموزشی و فراگیران آنان، گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره هستند که دستاوردهای خود را در چهار رشته شامل تولید محصول، اجرای پروژه‌های فرهنگی هنری، بسته‌های تبلیغاتی ویژه معرفی کانون یا مرکز و ایده پردازی ارائه می‌کنند.

فاطمیان‌پور با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در بهار سال آینده، افزود: این آیین با اجرای برنامه‌های نمایشگاهی شامل معرفی و ارائه آثار برگزیده، غرفه فروش محصولات، نشست‌های علمی و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در حاشیه این جشنواره، به مدت سه روز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره کارویژه پنجمین جشنواره دستاوردهای کانونی و مراکز مشارکتی بیان کرد: این برنامه‌ها به صورت مشترک میان کانون‌های مشارکت مردمی و مراکز مشارکتی دیده شده‌اند.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و معرفی برنامه‌­ها و اقدامات موفق کانون‌ها و مراکز مشارکتی در سال جاری عنوان کرد.

فاطمیان‌پور گفت: شناسایی ایده‌های خلاقانه و اثرگذار مبتنی بر ارتقای کیفیت خدمات مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری، بسترسازی برای ارتقای کیفیت خدمات کانون‌ها و مراکز مشارکتی در مسیر فعالیت‌های فرهنگی هنری، تقویت و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه و مشارکتی در شهر تهران، حمایت از کانون‌ها و مراکز مشارکتی با فراهم کردن امکان عرضه و فروش محصولات تولیدی و افزایش روحیه نشاط اجتماعی در جامعه با مشارکت شهروندان از دیگر اهداف اصلی این جشنواره است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.