به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلی شاهچراغی» امام جمعه شهر ری گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر بینی دشمنان را به خاک خواهد مالید. حجت الاسلام والمسلمین «سید سعید لواسانی» امام جمعه لواسانات تاکید کرد که انتخاب آگاهانه نمایندگان مجلس به بسط عدالت و پیشرفت جامعه منجر خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین حسینی» امام جمعه پردیس اطمینان داد که مشارکت بالای مردم موجب افزایش اقتدار و امنیت کشور خواهد شد و حجت الاسلام و المسلمین «کاظم فتاح دماوندی» امام جمعه دماوند به نامزدهای مجلس هشدار داد پول پاشی های خیانت آلود نتیجه ای جز تضییع حق رقبا و مردم در انتخابات نخواهد داشت.

آنها همچنین از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند و ولادت باسعادت حضرت زهرا(س)   و روز زن را به همه مسلمانان بویژه بانوان تبریک گفتند.

امام جمعه پردیس در این زمینه گفت: نگاه غرب به زن نگاهی منحط، ناقص و گمراه کننده است و نگاه اسلام به زن، نگاهی عزت بخش، کرامت بخش، رشدآفرین، استقلال دهنده به هویت  و شخصیت زن است.

امام جمعه ری: برخی می خواهند مردم را دلسرد کنند

امام جمعه شهرری گفت: دشمنان با شایعه پراکنی و دروغ پردازی و بیان اینکه انتخابات رقابتی نیست می خواهند مردم را از حضور پای صندوقهای رای دلسرد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم(ع) افزود: ملت ایران نسبت به تبلیغات سوء دشمنان هوشیار است و با حضور خود در انتخابات بار دیگر دماغ آنها را به خاک خواهد مالید.

وی تصریح کرد: سلایق مختلفی در انتخابات حضور می یابند و همه باید به سلایق طرف مقابل احترام بگذارند.

امام جمعه شهرری یادآور شد: همگان باید بدانند که ثواب حضور در انتخابات و رفتن پای صندوق های رای کمتر از شرکت در نماز جمعه نیست.

وی تصریح کرد: مردم باید نماینده ای را انتخاب کنند که دارای روحیه ولایت مداری و استکبار ستیزی باشد.
 

امام جمعه لواسانات: نمایندگان مجلس را آگاهانه انتخاب کنید

امام جمعه بخش لواسانات گفت: انتخاب آگاهانهٔ نمایندگان مجلس، سعادت و کمال جمهوری اسلامی، ناامیدی دشمنان، اتمام تبعیض و فساد اداری و مالی، بسط عدالت و رفاه و پیشرفت را به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید لواسانی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات شهرستان شمیرانات افزود: باید هوشیارانه فردی را انتخاب کنیم که مؤمن باشد و اجازۀ انحراف، پاکج‌ گذاشتن و وسوسه‌های خناسان را نمی‌دهد.

وی افزود: نمایندهٔ مجلس باید انقلابی، جهادی، طرفدار عدالت، پاک و پاک دست، عاقل و مدبر و شجاع و جسور در دفاع از منافع ملی در برابر قدرت های خارجی و صاحبان قدرت و ثروت باشد.

خطیب جمعه لواسانات تأکید کرد: مجلس ما باید بن‌بست‌شکن باشد، هرگز ناامید نشود، با تدبر، تفکر اسلامی و انقلابی راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و غیراقتصادی کشور را پیدا کند، شجاعانه، قانون تصویب کند و با جسارت دنبال پیاده‌سازی آنها و نظارت بر دولت و قوای دیگر باشد.

وی انتخابات را یک فرصت بسیار بزرگ برای کشور دانست و گفت: مشارکت پرشور مردم، امنیت کشور را تضمین می‌کند و نشان‌دهندۀ پشتوانه مردمی نظام و عظمت و اقتدار ملت است.

امام جمعه لواسانات تصریح کرد: بر مؤمنین واجب است خویشان و اطرافیان خود را ترغیب کنند تا در این کار سرنوشت‌ساز دخالت کنند. به هر حال چه ما در انتخابات شرکت نکنیم یا نکنیم، افراد انتخاب خواهند شد، اما عدم‌ شرکت و مشارکت پائین، در حقیقت نوعی رأِی‌دادن است، منتها به نفع کسانی که نمی‌شناسیم یا معیارهای صلاحیت را ندارند.

امام جمعه پردیس: انتخابات بصیرت ملی را بالا می برد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: انتخابات و مشارکت مردم، اقتدار، بصیرت ملی و امنیت ما را در برابر تهدیدهای دشمنان تقویت می کند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس افزود: انتخابات اساسی ترین مسئله نظام، زیر بنا و علاج همه مشکلات و زیر ساخت همه پیشرفت ها است.

وی تصریح کرد: مشارکت فعال آحاد مردم، جدا بودن حساب انتخابات از گلایه های بحق مردم و پرهیز از حاشیه سازی را باید برای برگزاری انتخاباتی سالم در اولویت قرار داد.

امام جمعه شهرستان پردیس همچنین از نامزدهای انتخابات خواست نقد منصفانه، صرفه جویی و پرهیز از اسراف، دوری از فریب های انتخاباتی و خودداری از روش‌های غربی در تبلیغات مانند عکس، فیلم و نماآهنگ غیر متعارف را در تبلیغات مدنظر قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از توان موشکی ایران تجلیل کرد و گفت: ایران قوی دارای "قدرت منطق" است اما برای دشمنی که منطق و روز را سرلوحه کار خود قرار داده است چاره ای جز قوی شدن نیست.

امام جمعه دماوند: نامزدها پول پاشی نکنند

امام جمعه دماوند با تاکید براینکه کاندیداها باید به جای نفی گذشته به نقد منصفانه بپردازند و از قضاوت یکسویه پرهیز کنند، گفت: پول پاشی های خیانت آلود نتیجه ای جز ضایع کردن حق رقیبان و مردم ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع شهر برگزار شد با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوم اسفند ماه به عنوان یک حماسه بزرگ سیاسی، اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید سعی کنیم به فردی رای دهیم که به منش شهید سلیمانی نزدیک تر باشد چون او درپی خدمت رسانی خالصانه و الهی در همه عرصه های مختلف بود.

وی افزود: باید به کسی اعتماد کنیم که به آمریکا اعتماد نکند و تابع ولی فقیه باشد.

خطیب جمعه دماوند نقش مجلس را در بریدن بند ناف اقتصاد از نفت مهم دانست و تصریح کرد: خام فروشی از شاخصه های عدم استقلال اقتصادی است و برنامه مجلس باید جلوگیری از این مهم باشد.

فتاح دماوندی گفت: نظام اسلامی ما در طول چهل سال گذشته با فقر و نابرابری مبارزه و سعی کرده است عدالت اجتماعی را تا حدودی برقرار کند و برای کمک به تحقق اهداف انقلاب اسلامی باید مراکز تصمیم ساز را تقویت کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.