به گزارش روز پنجشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مراسم همزمان با چهلمین روز شهادت مظلومانه فرماندهان جبهه مقاومت و رزمندگان بدون مرز، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهیدابومهدی المهندس و یارانشان و مقارن شدن با سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسن شاطری با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی برگزار می‌شود.

نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یگان امنیتی امام هادی(ع) در برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

سخنرانی حسین اکبری معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رونمایی از قطعه موسیقی «نور عشق» به خوانندگی و آهنگسازی محسن توسلی و شعر قاسم صرافان از دیگر بخش‌های ویژه برنامه «مکتب انقلابی» است.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند امروز /پنجشنبه/ ( ۲۴ بهمن ماه) ساعت ۱۹:۳۰ به فرهنگسرای بهمن واقع در میدان راه‌آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، سردار شهید حسن شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس،  معاون مهندسی سپاه قدس و رئیس ستاد بازسازی ایران در لبنان بود که ۲۴ بهمن سال ۹۱ در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

۱۳ دی ماه امسال سردار شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر که در حال خروج از فرودگاه بغداد بودند، توسط ارتش تروریستی آمریکا در یک حمله هوایی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.