حسین کاغذلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک به منظور جمع آوری آرای مردم، ۴۲۱ شعبه  اخذ رأی را در نظر گرفته‌اند که از این تعداد، ۱۴۴ شعبه در شهر ورامین، ۵۸ شعبه شهر پیشوا، ۱۳۹ شعبه شهرستان قرچک، ۳۱ شعبه جوادآباد ورامین و ۲۳ شعبه در جلیل‌آباد پیشوا مستقر خواهد شد.
وی تصریح کرد: از مجموع این شعب، ۷ شعبه سیار و مابقی ثابت می‌باشند، ضمن این که ۸ شعبه در شهرستان ورامین به منظور رفاه حال بانوان، به صورت اختصاصی به این افراد اختصاص یافته است.
این مسئول افزود: تعداد داوطلبین شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، ۵۳ نفر بودند که از این تعداد، صلاحیت ۲۷ نفر تأئید و صلاحیت ۲۵ نفر رد شد و یک نفر نیز از ادامه مسیر انتخابات انصراف داد.
کاغذلو خاطرنشان کرد: تمامی ملزومات مورد نیاز شعب به طور کامل تهیه و دپو شده و هیچ مشکلی برای روز انتخابات در حوزه پشتیبانی وجود ندارد.
وی با اشاره به آموزش عوامل اجرایی انتخابات گفت: تا کنون بیش از ۲ هزار و ۱۰۵ نفر ساعت آموزش تئوری و عملی برای کلیه اعضا شعب، از جمله نمایندگان فرماندار، کاربران، بازرسی و عوامل انتظامی ارائه شده تا این افراد با قوانین انتخابات و نحوه اجرای آن به خوبی آشنا شوند.
این مسئول همچنین از برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک خبر داد و افزود: در این جلسه تمامی قوانین مربوط به تبلیغات برای نامزدهای انتخابات مجلس بازگو شده و این افراد با کلیه بایدها و نبایدهای زمان رسمی تبلیغات آشنا شدند.
رییس حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به آغاز زمان رسمی تبلیغات نامزدها از آنان خواست طبق قانون عمل و از هر گونه تخلف در حوزه تبلیغات پرهیز کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه فراهم شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس دارد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.