مجتبی رحماندوست، روز سه شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصاحبه با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: حضور مومنین به انقلاب در راهپیمایی‌ها و دیگر صحنه‌ها پشتوانه انقلاب است و جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه هر چه حضور مردم در صحنه‌های مختلف گسترده‌تر باشد، انقلاب در حوزه‌های مختلف قوی‌تر خواهد شد، افزود: برای تحقق آرمان‌های انقلاب به‌ویژه تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند حضور مردم هستیم.

دبیر کل سابق جمعیت دفاع از ملت فلسطین حضور مردم در همه صحنه‌ها از ابتدای انقلاب را قابل تقدیر دانست و گفت: هیچ کشوری و هیچ انقلابی در صورتی که مردم پای کار باشند، از دشمن شکست نمی‌خورد.

رحماندوست، راهپیمایی ۲۲ بهمن را یکی از نمادهای قدرت انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و اضافه کرد: انقلاب ما قدرتمند است و راهپیمایی امروز نماد قدرت آن است.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، امسال از یک سو به دلیل گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از سویی دیگر به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی باشکوه تر از هر سال برگزار شد. این مراسم در میدان آزادی تهران، رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و سخنران ویژه آن،  حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.