سردار ابوالفضل شکارچی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان ورامین گفت: امروز ایران اسلامی به چنان قدرت و عظمتی دست یافته که آمریکا پس از سیلی سختی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت کرد، جرأت پاسخ دادن به آن را در ذهن خود نیز راه نداد.

وی گفت : آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانستند که اگر به تلافی حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد، عکس العملی از خود نشان دهند، سیلی‌های بیشتری را دریافت کرده و تلفات بیشتری می‌دهند، سخن ملت‌های آزادیخواه با استکبار جهانی این است که آمریکایی‌ها باید از منطقه رفته و جهان اسلام را به مردم و ملت‌ها واگذار کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی تمامی مؤلفه‌های اقتدار یک کشور را در اختیار دارد و اگر مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد، به دلیل توطئه‌ دشمنان داخلی و خارجی است و ارتباطی با حاکمیت دینی ندارد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی به رهبری امام راحل انقلاب کردند تا کفر، نفاق، ظلم و ستم از کشور رخت بسته و زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود، دشمنان قسم خورده نظام که درک صحیحی از روحیه انقلابی ملت ایران نداشته و تمامی برآوردهای خود را بر مسائل مادی استوار کرده‌اند، قطعا در مقابله با این روحیه چاره‌ای جز پذیرش شکست ندارند.

شکارچی اظهار کرد: تفکرات مادی دشمنان نظام بود که باعث شد سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را در اوج ناجوانمردی به شهادت برسانند به خیال این که با رفتن او، تفکر مقاومت یز از بین می‌رود غافل از این که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، میلیون‌ها نفر بسیج می‌شوند تا رخنه‌های تفرقه را بسته و سیلی محکم‌تری را به آمریکا بزنند.

وی گفت : مردم غیور، سلحشور و غیرتمند ایران اسلامی در میدان مبارزه با کفر و نفاق و مقابله با آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس با تمام توان در میدان حضور داشته و با ایستادگی خود اقتدار نظام را به نمایش می‌گذارند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اشاره به توان دفاعی ایران اسلامی که به دست جوانان متعهد کشور به دست آمده افزود: تجهیزات دفاعی ایران اسلامی با اراده مردم غیور و به دست جوانان غیرتمند ایرانی ساخته شده و همین تجهیزات، اصلی‌ترین پایگاه آمریکا را مورد هدف قرار داد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تأکید کرد: حمله به پایگاه عین‌الاسد نمایش قدرت، عزت، روحیه انقلابی و مکتب اسلام ناب محمدی است که توسط رهبر معظم انقلاب هدایت و عملی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.