ذبیح الله خدائیان روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا و در پاسخ به این پرسش که با توجه به مبارزه با فساد در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بازداشت تعدادی کارمند فاسد در این مجموعه آیا این روند ادامه دارد، افزود: این مبارزه با فساد در راستای سیاست تحول قضایی که یکی از آنها سیاست مبارزه با فساد است، انجام می شود.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد را در دستور کار داریم و تازمانی که فساد در دستگاه قضایی باشد مبارزه با فساد هم ادامه خواهد یافت.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره طرح معامله قرن اظهار داشت: طرح معامله قرن خوابی بیش نیست. تا  زمانی که مقاومت زنده است امکان ندارد آنها بتوانند این خیال خام خود را به نتیجه برسانند.

خدائیان خاطرنشان کرد: معامله قرن نوعی ظلم است و هیچ انسان آزاده ای ظلم را نمی پذیرد بنابراین ملت های آزاده دنیا خوب می دانند این یک طرحی است که به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و از همین الان مشخص است به نتیجه نمی رسد.
معاون قوه قضاییه در بخش دیگری از گفت وگو درباره جوانان و انقلاب، گفت: جوانان آینده سازان کشور و نظام هستند و شکی نیست باید برای در دست گرفتن مدیریت کشور آماده شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.