به گزارش روز شنبه ا  داره کل میراث فرهنگی تهران، پرهام جانفشان با اشار به اینکه بیش از ۷۲۰ نفر به صورت مستقیم در دفاتر خدمات مسافرتی تهران از ابتدای سال ۹۸ مشغول به فعالیت شده اند افزود: تاسیسات گردشگری از جمله صنایع خدماتی در استان تهران بوده و رشد نسبتا خوبی در حال پیشرفت و توسعه است.

جانفشان گفت: بازار رقابتی در صنعت گردشگری موجب شده تا دفاتر خدمات مسافرتی از نیروی کار آموزش دیده و متخصص در حوزه گردشگری استفاده کنند که این موضوع موجب بهبود کمی و کیفی خدمات گردشگری در استان تهران شده است.

وی خاطر نشان کرد : با همکاری انجمن های صنفی به گونه ای برنامه ریزی شده تا  با افزایش تعداد تاسیسات گردشگری در استان تهران تعداد بازدید های نظارتی نیز به شکل متناسبی افزایش داشته باشد.

جانفشان افزود: از مجموع مجوز های صادر برای فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در سال جاری تعداد ۹۰ دفتر خدمات مسافرتی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از بهمن ماه افتتاح و آغاز به  فعالیت داشته اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: عملکرد کمیته رفع موانع گردشگری در استان تهران  با اجرای راهکار های قانونی به گونه ای بوده که موجب جذب سرمایه گذران و افزایش اشتغال در استان شده است.

گفتنی است که استان تهران با ۲هزار و ۱۶۴ دفاتر گردشگری هم اینک حدود ۵۰درصد از سهم دفاتر گردشگری کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.