به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین الماسی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای عشایر روستای حصار بالا که به مناسبت دهه مبارک فجر و همچنین در آستانه چهلمین درگذشت سردار شهید سلیمانی و با حضور پرشور روستاییان و عشایر و مدیر امور عشایر استان تهران، امام جمعه ورامین و جمعی از خانواده معظم شهدا در شهرستان ورامین برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه سکان داری نظام توسط رهبر معظم انقلاب که در بزنگاه‌های مهم وارد عمل می‌شوند و بصیرت مردم رمز اساسی دوام این نظام و انقلاب بوده است اظهار داشت: مردم در همه صحنه‌های تاریخی و مهم کشور حاضر بوده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز حماسه رقم می‌زنند.

الماسی با اشاره به اینکه بصیرت دینی و ولایت محوری توطئه‌های دشمنان را نابود می‌کند گفت: وجود مدیران جهادی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی سبب بیمه شدن نظام در برابر توطئه دشمنان شده است.

مسئول گردان ویژه سایبری سپاه قدس عنوان با اشاره به فعالیت دشمن در فضای مجازی داشت: فضای مجازی بستری برای توطئه دشمنان شده است که همه این توطئه‌ها به برکت وجود رهبری و مردم هوشیار خنثی شده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های شهید سلیمانی اظهار داشت: زمانی که ۱۱ از ۱۳ استان کشور سوریه در تصرف نیروهای داعش بود این فرمانده شجاع وارد عمل شد و کشور سوریه را چنگال داعش خارج کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.