سرهنگ محمد حسن محمدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع افزایش سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه  روستای بزرگ مهرآباد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ریاست و ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت لذا از همان ابتدا حرفه ای عمل کردن و باندی بودن سرقت ها برای پلیس محرز شد.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و پیچیده در سطح حوزه نهایتاً موفق به شناسایی رد پای فردی از سارقان با سوابق متعدد سرقت شدند که نامبرده بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از دلالت متهم به پلیس آگاهی وی ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده که پس مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و نسبت به معرفی دیگر همدستان خود و مال خر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پس از شناسائی و دستگیری دیگر متهمان در عملیات های جداگانه و کشف اموال سرقت شده از آنان، با انجام بازجوئی های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده  متهمان به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در سطح حوزه روستای بزرگ مهرآباد اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، گفت:  بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.