سرهنگ محمدحسن محمدی روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در حوزه بخش پاسگاه جابان، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرمانده و ماموران پاسگاه جابان این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی پاسگاه جابان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در سطح حوزه موفق به کشف یک‌دستگاه موتور سیکلت سرقتی و شناسایی رد پای سارقان شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از شناسائی سارقان و مخفیگاه آنان اقدامات قانونی جهت دستگیری متهمان آغاز و در یک عملیات غافل گیرانه دو نفر متهم دستگیر و از آنان یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف که بلافاصله به پاسگاه جابان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از دلالت متهمان به یگان و با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی لب به اعتراف گشوده و به سرقت دو دستگاه موتور سیکلت و ۲۹ فقره سرقت از ویلاهای حوزه روستای جابان و حومه اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: متهمان که از افراد غیر بومی و سابقه اعتیاد به مصرف مواد مخدر داشته، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.