محمدحسین رجبی دوانی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب در مسجد حضرت رسول(ص) ورامین با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند افزود: کشور به مجلسی نیاز دارد که با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دولت را به کار بیشتر برای خدمت رسانی به مردم وادار کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر، بارها بر مسأله استفاده از ظرفیت و توان داخلی و تأکید کرده و تمامی این ظرفیت‌ها را به درستی تبیین کرده اند.

به عقیده این پژوهشگر ، اگر مجلس و دولت تنها به نیمی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنند، اقتصاد کشور شکوفا می‌شود، مشکلات داخلی از جمله اشتغال برطرف می‌گردد و تمامی توطئه‌های دشمنان نظام، بی اثر باقی می‌ماند.

رجبی دوانی گفت: مردم در زمان باقی‌مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، به نتیجه‌ای لازم برای انتخاب نمایندگانی که مجلسی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل بدهند، خواهند رسید و آینده درخشان تری را برای کشور رقم می‌زنند.

وی تصریح کرد: امروز با نگاه به تغییر و تحولات ایجاد شده در قوه قضائیه، رضایتمندی مردم به خوبی مشاهده می‌شود و قطعا با انتخاب قوه مقننه قوی، بسیاری از انتظارات به حق مردم برآورده خواهد شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.