به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمد عصر دوشنبه در آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که به مناسبت سومین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد با بیان اینکه سپاه انقلاب اسلامی در زمان حیات و پس از راحل امام خمینی (ره) به ایشان وفادار بوده اند اظهار داشت: امروز به خوبی می‌بینیم که کشورهای غربی در مقابل جمهوری اسلامی ایران توانایی مقاومت ندارند.

محمد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران پایه ریز اقتدار کشور در عرصه نظامی است گفت: سپاه پاسداران حامی مردم جهت مقابله با توطئه‌های دشمن و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد بنزین و ۲۰ درصد گازوئیل تولیدی در کشور با کیفیت بسیار بالا به همت جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تولید می‌شود افزود: با توجه به اینکه یکی از تهدیدات دشمن عرصه بنزین بود اکنون شاهد هستیم که با همت جوانان این قرارگاه، تهدیدها به فرصت تبدیل شده اند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء عنوان داشت: امروز که دشمن در جبهه اقتصادی در حال توطئه‌چینی است، قرارگاه خاتم نیز در پیشانی این جبهه مقدس ایستادگی می‌کند.

محمد در خصوص ارائه خدمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء ۴ هزار کیلومتر راه‌آهن، ۳۵ درصد خطوط ریلی کشور و ۶۰ درصد مترو شهرهای مختلف کشور را احداث کرده است.

وی درباره مخازن آبی کشور نیز افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ۵۵ درصد سدها و مخازن آبی کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ساخته شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به تأمین ۶۰ درصد سوخت خودروهای سبک و سنگین کشور توسط جهادگران این قرارگاه، عنوان داشت: روزانه ۱۵۰ میلیون مترمکعب از گاز مصرفی مردم در منازل توسط این قرارگاه در ۶ فاز از منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1343614
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.