به گزارش روز دوشنبه شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه ( مترو) ، مهدی خداپرست در این باره گفت: هدف از انتشار این پادکست‌ها اطلاع‌رسانی در خصوص آخرین اخبار و اقدامات شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) به صورت صوتی است.

وی با بیان اینکه با این اقدام گام مهمی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی شهروندان تهرانی از خدمات و اقدامات شرکت مترو تهران برداشته می شود افزود: تغییرات دنیای امروز ایجاب می‌کند روابط عمومی ها همراه با خواست و ذائقه عمومی اخبار را به اطلاع مخاطبان برسانند.

مدیر روابط عمومی شرکت مترو ادامه داد: شتاب زندگی امروزی یکی از این تغییرات است و انتشار اخبار در قالب پادکست‌های صوتی این امکان را به شهروندان می‌دهد که در هر محیطی که بخواهند به اخبار و اطلاعات دست یابند.

وی ابراز امیدواری کرد که افزایش آگاهی از خدمات و اقدامات شرکت مترو منجر به مطالبه‌گری هر چه بیشتر شهروندان از افراد اثرگذار در صنعت ساخت مترو، برای تحقق پوشش کامل ریلی در پایتخت شود.

مدیر روابط عمومی شرکت مترو خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به سایت‌های معتبر پادکست فارسی از جمله شنوتو به آدرس اینترنتی Shenoto.com/channel/metrobang و صفحه رسمی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) به آدرس www.metrogroup.tehran.ir به مجموعه پادکست‌های شرکت مترو با عنوان "مترو بانگ" دسترسی داشته باشند.

گفتنی است شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام شرکت مترو به آدرس www.instagram.com/metrogrouptehran.ir و همچنین صفحه آپارات این شرکت به آدرس http://www.aparat.com/metrogroup به آخرین اخبار و اطلاعات صنعت ساخت مترو در پایتخت دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.