سید محمد حسینی شامگاه یکشنبه در جمع نمازگزاران مسجد الرضا (ع)  شهرری اظهار داشت: در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که دوران حکومت نظام شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷  به رهبری امام خمینی(ره) و حمایت ملت ایران از کشور برچیده شد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان پس از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ قصد از بین بردن امام خمینی را داشتند، خاطر نشان کرد: رژیم شاهنشاهی پس از اینکه موفق به از بین بردن امام خمینی (ره) نشدند و بنیان گذار انقلاب اسلامی را به ترکیه و نجف تبعید کردند، امام راحل در نجف زمینه ولایت فقیه را پایه ریزی کردند وپس از آن با حمایت مردم انقلاب پیروز شد.
حسینی افزود: ۲۳ بهمن ماه سالروز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی درچهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است که در این بیانیه مباحث مهمی مانند مبارزه با فساد، استقلال مطرح شده است.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پذیرش طرح معامله قرن توسط برخی کشورهای حامی آمریکا در منطقه گفت: این کشورها با پذیرش طرح معامله قرن سعی در نابودی فلسطین داشتند که با توجه به اتفاقات اخیر و بیداری کشورهای منطقه موجب حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شکست این طرح شد.
وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در ۴۱ سال دوران مبارزه و ایثار این سردار تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود که به دلیل رشادت ها در دوران جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت چهره شناخته شده در طول این سالها بود.  
حسینی ادامه داد: ساماندهی راه اندازی نیروهای مقاومت مردمی در عراق، سوریه و پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را مدیون شهید حاج قاسم سلیمانی هستند
وی با اشاره به شکست نظامی آمریکا در پایگاه عین الاسد عراق گفت: آمریکایی ها ابتدا با کم اهمیت نشان دادن این حمله موشکی و پس ازآن با دادن اطلاعات قطره چکانی سعی در به حاشیه بردن این موضوع دارند.
حسینی در پایان با اشاره به نزدیکی انتخابات یادآور شد:مردم باید در انتخابات دوم اسفند مجلس افراد اصلح و شایسته را انتخاب کنند که به فکر مردم و تابع نظام ولایت فقیه باشد و تحت تاثیر جو انتخاباتی افراد را انتخاب نکنیم.
وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی خدمت به مردم مناطق محروم که با انتخاب نماینده شایسته، باتجربه و متخصص می توانیم فصل جدیدی را در کشور رقم بزنیم و زمینه رفاه مردم جامعه را فراهم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.