انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات طی ۴۰ سال گذشته همواره برای کشور اهمیت خاصی داشته و همیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در آن تاکید داشته اند.

وی یادآورشد: امیدواریم که با نتیجه رای هیات تجدید نظر، آن افرادی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت سیاسی دارند بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند.

محسنی بندپی به فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: ۲۲ بهمن مقطعی بود که ملت ایران از زیر سلطه جهانی استکبار رهایی یافت.

استاندار تهران گفت: هنوز هم استکبار جهانی از هر فرصتی برای توطئه و اعمال فشار علیه ملت ایران با تحریم، ترور و پمپاژ یاس و نا امیدی تلاش می‌کند.

وی معامله قرن را جنایت قرن خواند و خاطر نشان کرد: این موضوع نشان می دهد که استکبار جهانی لحظه ای از استیلا بر منطقه و مسلمانان دست بردار نیست و از همین رو باید در هر شرایطی هوشیاری خود را افزایش دهیم.

استاندار تهران گفت: سال ۹۸ مردم در شرایطی بودند که مورد هجمه استکبار در ابعاد مختلف قرار داشتند و حوادث مختلفی را تجربه کردند.

«انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.»

وی همچنین با اشاره به دخل و خرج شهروندان پایتخت گفت: متوسط درآمد یک خانوار شهری تهران در سال ۹۷, پنج میلیون و ۳۳۵ هزار تومان، در سال ۹۶, چهار میلیون و ۲۹۴ میلیون تومان و در سال ۹۵, سه میلیون و ۶۹۶ هزار تومان بود.

محسنی بندپی ادامه داد: متوسط هزینه یک خانوار شهری در تهران در سال ۹۷ ب چهار میلیون و ۸۷۲ هزار تومان، در سال ۹۶ به سه میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و در سال ۹۵ به سه میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می رسد.

استاندار تهران ۴۷ درصد هزینه های خانوارهای شهری این استان را مربوط به اجاره مسکن خواند و گفت: ۱۹ درصد این هزینه ها صرف خوراک، ۹ درصد بهداشت، ۲ درصد پوشاک و کفش، ۱.۹ درصد، تفریح و سرگرمی ۱ درصد و سایر ۱۲ درصد می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.