به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران،  برقراری تماس با مرکز تلفن سامانه ۱۳۷ از ۱۲ ظهر روز جمعه ۱۱ بهمن ماه تا ۶ صبح شنبه ۱۲ بهمن ماه، با اختلال همراه است.

براساس این گزارش، در راستای تکریم حقوق شهروندان و ثبت درخواست‌های مردمی، درگاه اینترنتی این سامانه از طریق نشانی http://۱۳۷.tehran.ir  طبق روال سابق در دسترس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت نیاز و ترجیحا در خصوص موضوعات و مشکلات خطرساز و فوریتی از این درگاه استفاده کنند.

به گزارش ایرنا،  تلفن خدماتی ۱۳۷ برای اولین بار به عنوان پل ارتباطی بین مردم و شهرداری و با هدف دریافت پیام شهروندان در خصوص مسائل شهری در سال ۱۳۷۹ به صورت یک صندوق صوتی پیام‌گیر ایجاد شد مرکز مذبور در بدو تاسیس به صورت شبانه روزی و به صورت سیستم گویا مبادرت به ضبط تماس و درخواست‌های شهروندان می کرد و پیام‌های سامانه در ساعات اداری برای پیگیری به مناطق ابلاغ می شد.

در مهرماه سال ۸۱ مرکز ارتباطات مردمی که زیر نظر اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران اداره می‌شد جایگزین سیستم پیام‌گیر شهر شد که این مرکز در سوم دی ماه سال ۸۴ با توجه به گسترش درخواست‌های مردمی، با بکارگیری بستر فناوری اطلاعات جایگزین روش قبلی شده و به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت و کنترل، ساماندهی و رسیدگی به معضلات شهری، شناخت مشکلات شهری و پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری تحت عنوان مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ارتقا یافت.  

سامانه ۱۳۷، اصول شهروندمداری، محله گرایی، مشارکت مردمی، رفع فوری مشکلات شهری و پاسخگویی به مشکلات شبانه روزی بدون وقفه را سرلوحه گسترش فعالیت‌های خود قرار داد، تا با شعار سرعت، دقت، صحت نیاز شهروندان را با مشارکت آنها در کمترین زمان، به انجام برساند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.